Постинг
17.01.2007 19:38 -
Седем пъти човъркат джиесема на фризьорка
Точно седем пъти майстори ремонтираха джиесема на панагюрка, докато тайно и полека му изтече гаранционния срок. Фризьорката Катя Лазарова вече е подала жалба за некоректното отношение в Комисията за защита на потребителя в Пазарджик.
Катя си купила мобилката марка “Самсунг” от магазин на Главната в Пловдив. Лъскавата тутурутка обаче веднага показала сериозни дефекти. Телефонът губел мрежа, а на всеки две минути гласът на събеседника от другата страна на линията заглъхвал. След това започнало голямото ходене по мъките. Катя посетила цели шест пъти специализиран сервиз в столичния квартал “Младост” . Тамошните майстори непрекъснато й обяснявали, че повредата не е сериозна и замяна на телефона с нов, не се налага.
Последните ремонти, при които уж е сменяна платка са особено съмнителни, разказва потърпевшата. Всичко записано на телефона – снимки, мелодии, клипове, си стояло непокътнато, което я кара да се съмнява, че “майсторите” дори не са отваряли апарата, а просто са “яли” от гаранционния срок.
Един по-откровен експерт в пловдивски сервиз и казал, че машинката има фабричен дефект и трябва да бъде сменен. Постоянното човъркане пък издраскало иначе елегантните панели на “Самсунга” , ядосва се кака.
Подобни действия в сервизите не са рядкост, коментира случая председателят на Комисията за защита на потребителите Надежда Иванова. Тя обеща да провери случая и да реши проблема на панагюрката.
"Време2001"
"Време2001"
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 150