Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2007 19:38 - Седем пъти човъркат джиесема на фризьорка
Автор: charanandi Категория: Новини   
Прочетен: 1408 Коментари: 0 Гласове:
0



Точно седем пъти майстори ремонтираха джиесема на панагюрка, докато тайно и полека му изтече гаранционния срок. Фризьорката Катя Лазарова вече е подала жалба за некоректното отношение в Комисията за защита на потребителя в Пазарджик. Катя си купила мобилката марка “Самсунг” от магазин на Главната в Пловдив. Лъскавата тутурутка обаче веднага показала сериозни дефекти. Телефонът губел мрежа, а на всеки две минути гласът на събеседника от другата страна на линията заглъхвал. След това започнало голямото ходене по мъките. Катя посетила цели шест пъти специализиран сервиз в столичния квартал “Младост” . Тамошните майстори непрекъснато й обяснявали, че повредата не е сериозна и замяна на телефона с нов, не се налага. Последните ремонти, при които уж е сменяна платка са особено съмнителни, разказва потърпевшата. Всичко записано на телефона – снимки, мелодии, клипове, си стояло непокътнато, което я кара да се съмнява, че “майсторите” дори не са отваряли апарата, а просто са “яли” от гаранционния срок. Един по-откровен експерт в пловдивски сервиз и казал, че машинката има фабричен дефект и трябва да бъде сменен. Постоянното човъркане пък издраскало иначе елегантните панели на “Самсунга” , ядосва се кака. Подобни действия в сервизите не са рядкост, коментира случая председателят на Комисията за защита на потребителите Надежда Иванова. Тя обеща да провери случая и да реши проблема на панагюрката.
"Време2001"



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: charanandi
Категория: Новини
Прочетен: 950438
Постинги: 72
Коментари: 518
Гласове: 150
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930